Monday, April 25, 2011

PulanglaH - BM version

Bukalah mata dan lihat dihadapanmu
Aku berdiri tegak tapi kau tak nampak
Hodohkah aku 'tuk sering kau campak saja
Apanya yang dia ada yang aku tak ada?

Mungkinkah aku yang tidak sekaya
Mungkinkah aku yang tidak bergaya
Haruskan aku pun  tetap menantikanmu
Berikan jawapan

Pulanglah sebelum ku berlari
Aku menanti kamu tiap hari
Aku menunggu dari Isnin, Selasa, disini dan sana
Aku tak ingin tak perlu


Pulanglah sebelum ku berlari
Aku menanti kamu tiap hari
Aku menunggu dari Isnin, Selasa, disini dan sana
Aku tak ingin tak perlu
Aku dah bingung

Aku berjalan di kota Kuala Lumpur
Semuanya nampak berbeza tapi ku sama

Mungkinkah aku yang tidak sekaya
Mungkinkah aku yang tidak bergaya
Haruskan aku pun  tetap menantikanmu
Berikan jawapan

Pulanglah sebelum ku berlari
Aku menanti kamu tiap hari
Aku menunggu dari Isnin, Selasa, disini dan sana
Aku tak ingin tak perlu


Pulanglah sebelum ku berlari
Aku menanti kamu tiap hari
Aku menunggu dari Isnin, Selasa, disini dan sana
Aku tak ingin tak perlu
Aku dah bingung

Mungkinkah aku yang tidak sekaya
Mungkinkah aku yang tidak bergaya
Haruskan aku pun  tetap menantikanmu
Berikan jawapan

Berlari
Aku menanti kamu tiap hari
Aku menunggu dari Isnin, Selasa, disini dan sana
Aku tak ingin tak perlu

Pulanglah sebelum ku berlari
Aku menanti kamu tiap hari
Aku menunggu dari Isnin, Selasa, disini dan sana
Aku tak ingin tak perlu

1 comment: